Saturday, October 15, 2016

Die Tim Grittani Story Hoe 'N 23 Jaar Oud Geword $ 1500 In $ 128 000 In 1 Jaar

Die Tim Grittani Story: Hoe om 'n 23-jarige het $ 1500 in $ 128,000 in 1 jaar deur Neil Patel op 15 Oktober 2012 Die ander dag het ek in 'n Vinnige Sprout leser Tim Grittani. wat my vertel hoe hy draai $ 1,500 in $ 128,500 as gevolg van vinnige Sprout. Ek het dadelik vir hom gevra hoe hy dit gedoen het, en hy het verduidelik dit was met handel aandele. Op die eerste, ek het gedink hy is my been te trek, want ek dont blog oor die aandelemark. Hy het toe vir my gesê dat hy geleer het oor Timothy Sykes en sy miljoenêr Challenge program deur 'n ou blog post wat ek geskryf het. dit is hoe hy draai $ 1,500 in $ 128,000. Wil jy hierdie storie vir die motivering van jouself tyd tot tyd te hou? aflaai Toe sy Drukbare weergawe. Dus het ek besluit om 'n bietjie dieper in sy story8230; Die vroeë lewe Tim was wat in Chicago en spandeer 'n groot deel van sy lewe kyk na sy pa loop sy eie besigheid. Hy het grootgeword in 'n middelklas woonbuurt omdat sy pa & rsquo; s besigheid goed gevaar het, maar hy didn & rsquo; t kry om 'n peperduur lewe omdat sy ouers didn & rsquo; t maak honderde duisende dollars elke jaar. As hy grootgeword het, wou hy uitvind 'n manier om baie geld te maak, sodat hy begin om te leer oor entrepreneurskap. Maar as gevolg van 'n gebrek aan kapitaal en kennis, didn hy & rsquo; t begin van 'n besigheid. Uiteindelik het hy tot die besef dat die beste manier om te leer oor entrepreneurskap was om eerste Marquette Universiteit by te woon en uit te vind dinge van daar af. Die kollege lewe Terwyl hy in die kollege, Tim begin om te kyk vir 'n maklike manier om geld te maak. Een van die paaie sien Hy 'n groot geleentheid in is dobbel. Hy begin leer oor alle vorme van dobbel en uiteindelik het verslaaf aan dit. Van poker te sportweddenskappe, het hy dit alles. Op 'n stadium, het hy gelukkig genoeg en het $ 9,000 van 'n sport verbintenis. Ongelukkig is sy geluk didn & rsquo; t duur lank, en oor die volgende jaar of so het hy verloor al daardie geld as gevolg van slegte verbintenis. Dit was op hierdie punt dat Tim besef dat hy nodig het om dobbel te hou en fokus op die leer oor sy twee passies in die lewe: finansies en entrepreneurskap. Op 'n dag het hy in gesprek met een van sy vriende oor die skep van 'n besigheid, en sy vriend het hom op Quick Sprout. So, begin hy lees elke blog post op Quick Sprout in die hoop dat hy deur die Vinnige Sprout gemeenskap kan leer oor entrepreneurskap en potensieel ontmoet 'n paar mense wat hy kon vennoot met. Die Timothy Sykes era 'N bietjie meer as 'n jaar gelede, Tim lees 'n blog boodskap op Quick Sprout oor 'n ander ondernemer deur die naam van Timótheüs Sykes. Natuurlik, Tim gekliek deur na Timothysykes en geleer het oor die miljoenêr Challenge program wat mense geleer hoe om te koop en te verkoop pennie aandele, wat aandele wat onder 1 dollar is. Die miljoenêr Challenge program leer jy hoe om aandele wat op die punt om te breek uit in die kol. Sodra jy hulle sien, jy koop die aandele, en dan verkoop hulle jou voordat hulle piek & hellip; wat die program leer jou ook. Tim het gedink dit sou die moeite werd om te gee dit 'n skoot, so het hy besluit om aan te meld vir dit. Draai $ 1,500 in $ 128,000 Tim Grittani spandeer die volgende paar maande leer uit Timothy Sykes hoe om aandele te verhandel. Nadat hy gevoel dat hy geleer het genoeg, wou hy begin handel dryf, maar daar was 'n groot probleem en hellip; Hy didn & rsquo; t genoeg geld om oop te maak 'n beurs rekening. Die makelaars rekening Hy wou vereis Gebruik 'n minimum van $ 12.500, maar hy didn & rsquo; t het dat daar nog baie geld. So hy het na sy vriende en familie en geleende die verskil. Maar daar was 'n groot bepaling dat sy vriende en familie het hom & hellip; Tim wasn & rsquo; t in staat om handel te dryf met die geld geleen. Die geld het om te sit in die rekening. Hy was net in staat om handel te dryf met sy gedeelte van die geld, wat $ 1500 was op daardie tydstip. As gevolg van sy beperkte kapitaal, het hy besluit dat hy gaan om te fokus op die koop pennie aandele. Hy didn & rsquo; t wil om te speel met duur aandele soos Google of Apple as hy didn & rsquo; t genoeg geld. Binne die eerste ses maande van die gebruik van wat hy geleer het in die miljoenêr Challenge program, het hy meer as $ 40,000. Op 'n stadium, het hy $ 11,000 in 15 minute. Hy koop die voorraad AGRT op 40 sent en verkoop dit teen 70 sent & hellip; almal binne 15 minute. In die toekoms Oor die volgende 12 maande, Tim is op die regte spoor te maak selfs meer geld & hellip; $ 250,000 in wins. Tot dusver lyk dinge goed, en hy is reeds voor skedule. Die miljoenêr Challenge program so goed uitgewerk vir hom, het hy na die Maldives met sy mentor Timothy Sykes en begin nou na die fyner dinge in die lewe te geniet. Hy besef ook dat hoewel hy goed doen, wat hy nodig het om voort te gaan om te verbeter op sy finansiële opvoeding as dinge met verloop van tyd verander. Om te verbeter op sy opvoeding, ISN hy & rsquo; t net lees wat hy aanlyn kan vind; In plaas daarvan, is hy fokus 'n groot gedeelte van sy tyd op die netwerk met ander handelaars as wat hom verskaffing is met meer insig as enigiets anders. Afsluiting Daar is twee hoof punte wat jy moet leer uit hierdie verhaal & hellip; Die eerste is om aksie te neem. Daar is 'n klomp mense wat raad gee oor hoe jy geld kan maak. Maar baie min mense op te tree, want dit 'n baie werk vereis. Byvoorbeeld, Tim probeer miljoenêr Challenge program omdat hy uitgevind ander was besig om duisende dollars daaruit. Maar tog is die meeste mense het dit geïgnoreer omdat dit isn & rsquo; t vinnige en maklike geld. Dit vereis dat jy bereid is om in die tyd en moeite om te sit. Of dit & rsquo; s die miljoenêr Challenge of raad oor hoe om te begin 'n blog of aanlyn besigheid, niks die moeite werd neem tyd en harde werk. So, Don & rsquo; t bang wees om aksie te neem en hard te werk, want as jy nie & rsquo; t, jy het & rsquo; t kry goeie resultate. In die tweede plek, as jy iets graag genoeg wil hê, gaan daar buite en veg vir dit. Don & rsquo; t ooit moed opgee nie! Nie alles werk uit die manier waarop jy verwag, maar as jy aanhou probeer, vroeër of later sal jy goed doen. Byvoorbeeld, Tim didn & rsquo; t slaag op die eerste met dobbel, maar hy het uiteindelik sy doelwitte bereik deur die aandelemark. En ek het ook didn & rsquo; t slaag op die eerste & hellip; Ek was 'n miljoen dollar in die gat voor ek regtig begin om geld te maak. Dit het my vier jaar voordat ek begin om goeie geld te maak. Wat ander lesse kan jy leer uit Tim & rsquo; s storie? Openbaarmaking: Ek weet baie van julle het dit in die kommentaar wat ek kry betaal vir hierdie blog post. Om die rekord reg te stel, ek kry nie betaal vir die blog post skryf nie, en ek met behulp van 'n affiliate skakels. Ek het Tim gehelp in die verlede met sy bemarking gratis. Ek dont betaal deur hom deur middel van geskenke, geld of selfs voorraad advies. Ek werklik het hierdie pos as Tim Grittanis storie my geïnspireer en ek het gehoop dit sou jou ook inspireer.


No comments:

Post a Comment