Saturday, October 15, 2016

Renko Stogastiese Stelsel Vir Meta

Renko + Stogastiese Stelsel vir Meta Renko + Stogastiese Stelsel vir Meta Liewe vriende, Ek het 'n stelsel wat gebaseer is op Renko en Stogastiese geskep. Ek dink werklik kragtige omdat dit die up en dowtrends kan opspoor en dit filters baie goed wanneer die mark laterale gaan. Ek het die stelsel met prima aandele getoets met 'n hoë volume ook in indeks en al is ok. Dit werk swak met 'n lae vlak aandele. In die eerste plek oop te maak 'n daaglikse skedule in Meta en sit die pryse in Renko styl. Beste Renko baksteen grootte sal wees wat Meta bereken deur verstek. Let daarop dat in hierdie soort grafiek, net prys sake, nie die tyd. Volgende, voeg 'n Stogastiese aanwyser met K% (Time = 8, stadiger = 3) en% d (Time = 3 style = onsigbare) waardes. Teken horisontale lyne 20, 40, 60, 80. Reëls is: As stogastiese styg tot meer as 60 en Renko draai wit, dan koop As stogastiese val tot minder as 40 en Renko draai swart, dan verkoop As stogastiese styg tot 60 of meer, maar val onder 60 weer, en toe val Renko draai swart, dan verkoop As stogastiese val tot 40 of minder, maar styg meer as 40 weer, en wanneer styg Renko draai wit, dan koop Wel, kan jy toets deur jouself en besef dit is 'n groot stelsel, maar ek sou graag wou verder gaan. ID graag om dit te toets in die Metastocks System Tester so ek soek in Google en ek het gevind dat hierdie aanwyser: Bulli Renkoline ================================== K: = LastValue (VML (& quot; Bulli RenkBoxSize & quot;)); RenkoLine: = As (Cum (1) = 1, toemaak, As (vorige & gt; = 0, As (naby & lt; PREV-2 * K, - (vorige-2 * K), As (naby & gt; Abs (vorige) + 2 * K, - PREV + 2 * K, Vloer (Max (ABS (vorige) - C, 0) / K) * K + vorige))); RL: = Abs (RenkoLine); BW: = As (Cum (1) = 1,0, As (RL & gt; Ref (RL, -1), + 1, As (RL & lt; ref (RL, -1), - 1, vorige)));


No comments:

Post a Comment