Friday, October 7, 2016

Draad Top Grappies Oor Handel

Draad: TOP grappies oor handel Aansluit Datum Julie 2011 Posts 37 TOP grappies oor handel Aansluit Datum Julie 2011 Posts 37 Hierdie draad is 'n bietjie oud, maar dit is lekker om weer heropen (ek dink). Hier is 'n paar grappies ek gevind het. dialoog tussen twee vriende; - Ek hoor dat jy 'n bietjie geld daal in Wall Street. Was jy 'n bul of 'n beer? - Nóg, net 'n plain eenvoudige gat. __________________________________________________ ________________ & Quot; Elke oggend staan ​​ek op en kyk deur die Forbes lys van die rykste mense in Amerika. As ek daar is nie, gaan ek te werk & quot. - Robert Orben __________________________________________________ ______________________________________ 'N man by die werk het in 'n kompetisie en het 'n reis na China. Hy's daar buite nou. probeer om 'n reis terug te wen! __________________________________________________ ______________________________________ Die enigste betroubare manier om geld te maak op die FX mark, wat is die rede waarom jou makelaar vra jy een. __________________________________________________ ______________________________________ Die mark is vreemd. Elke keer as 'n man verkoop, 'n ander een koop, en hulle albei dink hulle is slim.


No comments:

Post a Comment